vineri, 12 februarie 2010

adoptie pisoi portocaliu 3 picioruse, preluare http://www.freepets.ro/2010/02/vivaldi.html

Precum puteti vedea din poze, sunt extrem de frumos si seducator. Ce nu puteti vedea foarte bine e faptul ca am doar trei picioruse - dar 'mica' mea problema nu ma impiedica cu nimic sa ma joc, sa ma urc in pat, sa torc si sa merg aproape normal.
Atunci cand am fost gasit cu o fractura deschisa la membrul anterior miorlaiam subtire, ca o vioara - asa ca am fost botezat Vivaldi. La cele trei luni ale mele, sunt vaccinat si deparazitat, in stare perfecta de sanatate (adica da, nu am un piciorus dar... nici nu simt asta) si cu mult chef de joaca si tandreturi. In fapt, sunt atat de vioi incat va voi pune si o poza in care se vede absenta membrului anterior - altfel, la cat de gratios ma misc si ma joc, nici nu m-ati crede.
De ce sunt aici? Imi caut un prieten care sa imi inteleaga nevoile si sa imi aprecieze calitatile.... si sa ma ia acasa. Daca simti ca tu esti acela, suna la 0745.183.103 (Lia) sau scrie un mail la adopta.pisici@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini