miercuri, 16 decembrie 2009

top bancuri

*Topul celor mai bune bancuri din lume 2005* -- Pe baza voturilor


publicului, cel mai tare banc din lume a fost ales cel prezentat de un

psihiatru din Manchester , Gurpal Gossal. Bancul suna asa:



" Doi vinatori

erau undeva, intr-o padure. La un moment dat, unul dintre ei se

prabuseste la pamint, fara suflare, cu ochii dati peste cap. Celalalt

scoate repede celularul si suna la Salvare.

- Prietenul meu a murit. Ce sa fac?, striga el in receptor.

La care operatorul raspunde:

- Va rog calmati-va si eu o sa va ajut. Mai intai asigurati-va ca e

intr-adevar mort. Se lasa tacerea, dupa care se aude zgomotul unei

impuscaturi. Dupa care, tipul pune mina pe telefon si zice:

- OK, si acum ce sa fac? "







In afara clasamentului general, cercetatorii au intocmit si topuri pe

natiuni. Astfel, americanilor, cea mai tare poanta li s-a parut a fi

urmatoarea:





"Doi prieteni erau intr-o zi pe terenul de golf.. Unul dintre ei tocmai

se pregatea sa loveasca, moment in care zareste o lunga procesiune

funerara trecind prin apropiere. Tipul se opreste cu crosa in aer, isi

scoate sapca, inchide ochii si lasa capul in jos, cufundat in rugaciune.

Prietenul sau zice:

- Vai, e cel mai frumos si mai miscator gest pe care l-am vazut

vreodata.Esti un om absolut nemaipomenit. Iar celalalt raspunde:

- Ce vrei, am fost casatoriti 35 de ani".





Bancul preferat de scotieni are si el legatura cu moartea.

"Vreau sa mor linistit, in timp ce dorm, la fel ca bunicul meu.

Nu tipind de groaza ca pasagerii lui".





In schimb, canadienii au votat pentru urmatoarea gluma:



"Cind NASA a inceput trimiterea de astronauti in spatiu, s-a descoperit

ca pixurile nu functioneaza in stare de imponderabilitate.

Pentru a rezolva problema, oamenii de stiinta americani au cheltuit 12 miliarde

de dolari si s-au chinuit zece ani ca sa realizeze un pix care sa scrie

chiar si in lipsa gravitatiei, tinut cu susul in jos, sub apa, pe orice

suprafata, inclusiv sticla si la orice fel de temperatura, de la

conditii de inghet pina la 300 grade C.

Rusii au folosit un creion."







Vestitul umor englezesc a fost si el bine reprezentat. Iata bancul

castigator:



"O femeie cu un copil in brate se urca in autobuz.

Soferul zice:

- Aoleu, asta e cel mai urit copil pe care l-am vazut vreodata. Femeia

se duce in spatele autobuzului si se aseaza pe scaun spumegind de nervi.

Se intoarce catre pasagerul de alaturi si ii zice:

- Soferul asta m-a jignit foarte rau.

La care individul spune:

- Mai bine va duceti chiar acum sa-i spuneti vreo doua si in timpul asta

va tin eu maimuta".



----------------

Sherlock Holmes si Dr. Watson se duc cu cortul pe munte si adorm. Cateva

ore mai tarziu, Holmes il trezeste pe bunul sau prieten. "Watson,

uita-te pe cer si spune-mi ce vezi." Watson raspunde, "Vad milioane de

stele." "Si ce-ti indica acest fapt?" Watson se gandeste o clipa.

"Astronomic vorbind, imi indica faptul ca exista milioane de galaxii si,

potential, miliarde de planete. Astrologic vorbind, imi indica faptul ca

Saturn este in Leu. Din punct de vedere temporal, este aproape trei si

un sfert. Teologic, este evident ca Domnul este atotputernic si noi

suntem mici si nesemnificativi. Meteorologic vorbind, se pare ca vom

avea parte de o zi frumoasa maine . Ce iti indica tie acest fapt?" Holmes

ramane tacut un moment, apoi spune

"Watson, idiotule, cineva ne-a furat cortul".

---------------------------------

-------------------

La un interviu:

- Si acum, daca aveti cumva vreo intrebare despre firma noastra... -

Pai... m-ar interesa sa stiu cam cati oameni lucreaza in firma

dumneavoastra.

- In general, cam un sfert...

-------------------------------------------------------

Asta e o transcriptie a unei convorbiri radio reale intre un vas din

Armata Statelor Unite si autoritatile canadiene de coasta din

Newfoundland in octombrie 1995.



Americanii: Va rugam, schimbati directia voastra cu 15 grade la nord cu

motivul de a evita ciocnirea.

Canadienii: Recomandam ca DV sa schimbati directia VOASTRA cu 15 grade

la sud ca sa evitam ciocnirea.

Americanii: Aici capitanul vasului Armatei SUA. Repet: schimbati directia.

Canadienii: Nu, repetam: voi trebuie sa schimbati directia.

Americanii: AICI SUNTEM PORTAVIONUL ABRHAM LINCOLN , AL DOILEA VAS IN

DIMENSIUNI AL FLOTEI STATELOR UNITE ALE AMERICII IN OCEANUL ATLANTIC. NE

INSOTESC TREI DISTRUGATOARE, TREI CRUCISATOARE SI NUMEROASE VASE DE

SPRIJIN. CER CA DV. SA VA SCHIMBATI DIRECTIA CU 15 GRADE LA NORD , SAU

VOM LUA MASURI PENTRU A GARANTA SECURITATEA ACESTUI VAS.

Canadienii: Noi suntem un far... Voi hotariti.



+++++++++++++++++++++





Evreul Isaac se afla pe patul de moarte si incepe sa-si intrebe membrii

familiei:

- Sara, nevasta mea, esti aici, langa mine, in ultimele mele clipe de

viata ?

- Da, sotul meu, aici sunt, langa tine.

- Jonas, fiule, si tu esti langa mine ?

- Da, tata, aici sunt.

- Abraham, fratiorul meu, si tu ma insotesti in acest clipe ?

- Da, fratele meu drag, si eu sunt aici langa tine.

- ATUNCI, CINE DRACU' ARE GRIJA DE MAGAZIN ????

---------



Vine Bula la scoala cu o buza umflata.

Profesoara: - Ce-ai patit Bula?

- Am fost cu tata la pescuit si mi s-a asezat o viespe pe buza.

-Vai saracul de tine.. Si te-a piscat?

- Nu, a omorit-o tata cu vasla.

---------

- Popescule, de ce vii asa tarziu?!!!

- Pai, mi-ati spus ieri sa-mi citesc ziarul acasa...

-------

Un tip merge pe autostrada 57 cu masina si asculta radioul.

La un moment dat, la radio, crainica anunta:

- Pe autostrada 57, un nebun merge pe contrasens.

Tipul, foarte enervat:

- Nu unul, sute, sute !

--------

De cati misogini e nevoie ca sa insurubezi un bec la bucatarie?

De nici unul, ca proasta aia poate sa gateasca si pe intuneric.

---------

Un magar mergea linistit...Din urma il ajunge porcul:

- Aoleu, bai, magarule...Ce slab esti...si ce murdar...si cred ca nici

de mancat nu mananci prea bine...Ba, si ce de desagi ti-a pus stapanul

in spate... La un moment dat, magarul se intoarce catre porc:

- Am eu senzatia sau tu nu esti porcul de anul trecut?!

---------



"Doamna, spuneti-i fiului dvs. sa nu ma mai imite."

"Puisor, nu mai face, mama, ca maimuta."



---------



Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta. Inteligenta are

limitele ei...



---------



Omul nu e facut sa munceasca! Dovada: faptul ca oboseste.

------------------------------------------------------------

Domnule doctor, zise femeia disperata, ati uitat ca de trei minute stau

cu limba scoasa?

- N-am uitat, dar vreau sa scriu reteta in liniste.



========================



O barza ducea un batranel in cioc. La un moment dat, batranelul ii spune:

"- Hai recunoaste ca ne-am ratacit!"

==================

Doi politai discuta:

- De ce iti tot freci mainile?

- Ca mi-e frig...

- Da' de ce nu-ti bagi mainile in buzunar?

- Acolo mi-s manusile.





Trei ingineri discuta intre ei despre natura corpului uman.

Unul din ei zice:

- E clar ca a fost conceput de un inginer mecanic: articulatiile, oasele pt. sustinere.

- Nu cred, zice altul, a fost facut de un inginer electronist: toate conexiunile nervoase, sistemul nervos, ...

Al treilea:

- Nu se poate! Mai mult ca sigur a fost gandit de un inginer constructor, numai ei pot sa plaseze o zona cu deseuri toxice langa o zona recreativa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini