marți, 3 noiembrie 2009

povestea acestei zile, despre un pisic norocos

Astazi, in pauza de pranz fiind, hoinaream prin oras in cautarea unor cadouri si a revistei In Style cu gentuta cu catel, iar la intoarcere am zarit langa o coloana de pe strada Academiei 1 pisic mic alb cu negru cu ceva mucilaginos pe la ochi  si pe la nasuc. Am oprit cu intentia sa vad ce-i cu el si sa-i iau de  mancare. Din pacate, nu puteam face altceva/prea multe.Concomitent, o tanara studiindu-l a intrat in farmacie si a cumparat apa oxigenta si vata. Am incercat sa-l sterg cu 1 servetel, dar s-a ferit. Cu greu ea a reusit sa-l tamponeze, dar se freca la ochi si cu labuta. O alta doamna il admira si ne-a sugerat sa-l ducem la adapost intr-o curte cu pisici aflate sub protectia unei doamne notar. O alta tanara l-a luat acasa intr-o cutie procurata de doamna care se oferise sa ne ajute. De mancare nu apucasem sa-i luam deoarece era tare aglomerat si la Spring Time si la Angst.
Asta imi aminteste despre alt pisic tigrat, intalnit in drum spre o sedinta, cand am ajutat o doamna in varsta sa desfaca 1 pachet cu branza pentru a-i da.
Dar nu toate animalutele sunt norocoase, nu toate primesc/gasesc ceva de mancare/atentie si nici nu prind loc intr-un adapost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini