marți, 10 noiembrie 2009

ce mai circula prin mail

DEMN DE LUAT IN SEAMA

> (Presedinte al Braziliei ) :  In timpul campaniei prezidentiale, acesta a declarat ca,
> daca ar obtine 500.000 de voturi din partea
> partidului sau, nici
> Dumnezeu nu l-ar mai putea indeparta de la
> Presedintie.
> Bineinteles, a obtinut voturile, insa s-a imbolnavit cu o
> zi inainte de a deveni presedinte, apoi a murit.

> > Cazuza (Compozitor, cantaret si poet bi-sexual):
> > In timpul unui spectacol in Canecio ( Rio de Janeiro ), in
> > timp ce isi fuma tigarea, a pufait fumul in aer si a
> spus:
> 'Doamne, asta e pentru tine.'
> A murit la varsta de 32 de ani, de CANCER pulmonar, intr-un
> fel groaznic..

> Cel care a construit Vasul Titanic
> > Dupa ce s-a incheiat construirea Vasului Titanic, un
> reporter l-a intrebat cat de sigur era Vasul.
> El a raspuns cu un ton ironic:
> 'Nici chiar Dumnezeu nu il poate scufunda'
> Cred ca stiti cu totii ce a urmat

> Marilyn Monroe (Actrita)
> > A fost vizitata de Billy Graham, in timpul unei
> reprezentatii a unui spectacol.
> Acesta a declarat ca Spiritul Lui Dumnezeu l-a trimis sa ii
> predice.
> Dupa ce a ascultat ceea ce a avea de spus
> Predicatorul, ea a replicat:
> 'N-am nevoie de Iisus al tau'.
> O saptamana mai tarziu, a fost gasita moarta, in
> apartamentul ei.

> > Bon Scott (Cantaret)
> Fostul vocalist al formatiei AC/DC. Intr-un cantec din
> 1979, el spunea:
> 'Nu ma opriti: ma indrept pe drumul meu, pe drumul care
> duce in infern'.
> Pe 19 februarie 1980, Bon Scott a fost gasit mort, inecat
> cu propria voma.

> > Campinas (in 2005)
> In Campinas , Brazilia, un grup de prieteni, beti, au luat,
> in drum, o alta prietena....
> Mama a insotit-o pana la masina si, ingrijorata de starea
> in care se aflau prietenii ei, i-a
> spus, tinand-o de mana pe fata care se asezase
 in masina:
> 'Fiica mea, mergi cu Dumnezeu si fie ca El sa te
> apere.'
> Aceasta a raspuns: 'Poate doar daca El (Dumnezeu) merge
> in portbagaj, pentru ca aici,
> inauntru, .....e deja plin. '
> Peste cateva ore, a sosit vestea ca tinerii au fost
> implicati intr-un accident mortal, toti au
> murit, masina era de nerecunoscut, nu se mai putea spune ce
> tip de masina fusese,
> insa, in mod surprinzator, portbagajul era intact.Politia a
> declarat ca nu vedea in ce mod a
> putut ramane intact portbagajul. Spre surprinderea lor, in
> portbagaj, au gasit un carton de
> oua, iar ouale erau toate intregi.

>
> Christine Hewitt (ziarista si redactora de emisiuni de
> divertisment din Jamaica )
> a declarat ca Biblia (Cuvantul lui Dumnezeu) este cea
> mai proasta carte scrisa vreodata.
> In iunie 2006 a fost gasita arsa in masina proprie.

> Multi alti oameni importanti au uitat ca nu exista nici un
> alt nume
> caruia sa i se fi acordat atata autoritate, precum numele
> lui Iisus.
> Multi dintre acestia au murit, numai Isus a murit si
> a inviat si este viu.
> 'Iisus'

> PS:
> daca ar fi fost o gluma, ai fi trims-o tuturor.
> Ai curajul sa trimiti acest mesaj ?
> Eu mi-am indeplinit menirea, a spus Iisus
> 'daca iti este rusine cu mine, si mie imi va fi rusine
> cu tine in fata Tatalui meu.'

> Tu esti prietenul nr 8 caruia i-am trimis mesajul in 8
> secunde. Eu nu voi intrerupe lantul !
> Mi s-a spus ca acest lucru functioneaza !!!!

> > Episcopul T.D. Jakes
> 'Rugaciunea de 8 secunde.' Repetati aceasta
> rugaciune si veti vedea cum raspunde Domnul !
> 'Doamne, Te iubesc si am nevoie de Tine, vino in inima
> mea, binecuvanteaza-ma,
> binecuvanteaza-mi familia, pe
> prieteni, binecuvanteaza-mi casa si prietenii, in numele
> Lui
> Iisus. Amin.'

> Trimite mesajul la 8 persoane (cu exceptia ta si a mea). Te
> vei bucura de un miracol, maine . Sper sa nu ignori
> mesajul,
> ci sa il lasi pe Dumnezeu sa te binecuvinteze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini