joi, 29 octombrie 2009

apeluri de pe blog-ul get a pet, merita sa-l urmariti !

Suntem niste animalute care vor sa isi gaseasca un stapan. Am trecut prin clipe grele. Unele dintre noi au pierdut un stapan, altele n-am avut niciodata un prieten om. Unele am fost alergate toata viata de masini si oameni rai, si vrem o viata linistita intr-un camin cald si prietenos.

Vrem sa ne bucuram cand vii acasa de la serviciu, vrem sa ne plimbi in jurul blocului si noi sa te aparam de porumbei, vrem sa crestem odata cu copilul tau, vrem sa fim surorile sau fratii lor.
Poate o sa-ti roadem un papuc odata, sau poate o pisica o sa-ti darame perdeaua. Poate o sa facem de cateva ori pipi in casa. Poate o sa latram de cateva ori la postas. Dar chiar daca mai facem din cand in cand cate o prostie, vrem sa stii ca ai un prieten pe viata.

Ciufy a aparut de curand in fata casei nu stiu de unde si nu stiu cum,i-am dat vreo 3 zile la rand sa pape iar intr-o zi cand am iesit pe poarta,ea s-a strecurat in curte si nu am mai reusit sa o scoatem,astfel a ramas la noi.

Are in jur de 5 luni,este deparazitata si vaccinata.
Dupa comportament,Ciufy pare sa fi avut stapani,asa ca nu este exclus sa fie un catel abandonat.
Ciufy se afla in Timisoara,insa se asigura transportul daca doritorii sunt seriosi.
Detalii la:akiro2002us@yahoo.com /0723919658(Ramona)


2 pisicute au mare nevoie de un camin calduros.Fratii lor au fost adoptati,iar ele au ramas singure intr-o curte in care nu mai pot sta pentru mult timp.Vrem neaparat sa le gasim si lor o familie unde sa fie iubite si ingrijite.

Pisicutele au 2 luni,sunt deparazitate intern/extern,vaccinate si educate la lituera.
valahed@yahoo.com 0726.805060

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini