vineri, 30 octombrie 2009

ani de liceu ...

Suna cunoscut ...
M-am reintalnit in troleibuz cu 1 coleg de liceu ... ne mai vazusem prin anii de facultate ...deci din cativa in cativa ani ... si am aflat ca se incearca organizarea unei reintalniri dupa 11 ani ... DA, DEJA au zburat 11 ani ...... discutam despre faptul ca suntem neschimbati desi am implinit 30 de ani ... Este vorba despre clasa de filologie a Liceului, actualmente Colegiu, Iulia Hasdeu situat in Bucuresti, pe bd. Ferdinand fost Dimitrov, chiar in intersectie. Brusc am devenit melancolica ... amintirile ma chinuiesc ... Nu prea mai stiu despre ceilalti .. dar pe Cristina Naicu am revazut-o la evenimente care implicau animalutele, cum ar fi Craciunul Animalutelor organizat la Romexpo de Daisy Hope ... si am retinut ca se dedicase dresajului ... am descoperit chiar un blog al ei ... dar nu ne-am reintalnit ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini