vineri, 24 iulie 2009

despre casnicie ...

CUM ITI PASTREZI CASNICIA ?

Un barbat si o femeie erau casatoriti de peste 60 de ani.
Ei impartaseau totul si discutau despre orice.Nu aveau secrete unul fata
de celalalt, cu exceptia unei cutii de pantofi pe care femeia o tinea
pe dulapul ei de haine, si , despre care l-a atentionat pe sotul ei sa
nu o deschida sau sa intrebe de ea vreodata.
In toti acei ani, el nici nu s-a gindit la cutie, dar intr-o zi,
batrinica se imbolnavi foarte tare si doctorii ziceau ca nu prea mai
are sanse sa se insanatoseasca.Incercind sa puna toate lucrurile in
ordine, batrinelul a luat cutia de pantofi de pe dulap si a pus-o
linga patul sotiei sale.
Era si ea de acord ca era timpul sa afle si sotul ei ce era in
acea cutie.Cind a deschis-o, in cutie erau doua papusi crosetate si o
gramada de bani : in total vreo 25.000 de dolari.El a intrebat-o
despre continutul acestei cutii.'Cind ne-am casatorit , spunea ea,
bunica mea mi-a spus ca secretul unei casatorii este sa nu te certi
niciodata.Spunea ca intotdeauna cind ma suparam pe tine , sa tac din
gura si sa crosetez o papusica '........
Batrinelul era atit de impresionat, incit abia isi putea stapini
lacrimile.Doar doua papusi erau in cutie ! Ea fusese suparata numai de doua ori in toti acesti ani in care au trait impreuna.Nu mai putea de fericit!

'Iubito, spuse el,inteleg existenta papusilor, dar toti acesti bani ?

'Oh, zise ea, acestia sunt banii pe care i-am obtinut din vinzarea
papusilor'....::

RUGACIUNE :

Doamne, ma rog sa-mi dai intelepciune sa-mi inteleg sotul; iubire ca
sa pot sa-l iert; si rabdare pentru toanele lui.Pentru ca Doamne, daca
as cere putere, ma tem ca l-as bate prea tare. Amin !

Un comentariu:

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini