vineri, 24 iulie 2009

de pe www.numaiestisingur.ro

Pentru donatii la adapostul cateilor :
RON - RO60 BTRL 0450 1205 8586 88XX
EURO - RO09 BTRL 0450 4205 8586 88XX
USD - RO38 BTRL 0450 8205 8586 88XX
Banca TRANSILVANIA – AG. DOROBANTI Str. Radu Beller, nr. 6
Ajutor pentru o situatie disperata !
Pentru donatii sau relatii puteti apela la nr. de tel 0730.186.137 – Anda Murgu (mail: anda_ursu@yahoo.com) sau Ene Gabriela – tel 0727.108.307
Va multumesc anticipat in numele cateilor !

lacrimogen ........

cateilor din Adapostul Glina si a cateilor de la adapostul Laila.
Noi am fost cuminti anul acesta, am mancat tot ce ni s-a dat chiar daca uneori a fost cam putin, nu am facut nazuri. Nu ne-am plans atunci cand soarele verii a dogorat prea mult peste noi, nici cand ploaia rece si noroiul ne-a inghetat piciorusele sau cand zapada ne-a acoperit tarcurile si casutele, noi asteptand cuminti in casute sa vina cineva sa ne dezapezeasca.
Mosule, te rog sa nu-i uiti si pe cei 600 de fratii si surori ale mele de la Adapostul Laila, mamica lor a murit anul trecut si au mare nevoie de tine.
Oamenii, prietenii nostri cei mai buni, ne-au ajutat cand am avut nevoie, cand ne-am aflat in dificultate, asa ca te rugam si pe tine Mosule, SA NU NE UITI !
Te asteptam cu cadouri sau cu ce crezi tu ca ne poti da – chiar si cu o mangaiere !
Te pup dulce !
Soricica, cateii din Glina si de la Laila !

Mosule, am fost cuminti
I-am ascultat pe “parinti”.
Chiar daca avem labute,
Botic in loc de gurita,
Si-o codita rasucita,
Inimioara noastra mare
O daruim fiecare
Celui care ne iubeste,
Si care ne ocroteste.
Mosule, ai grija de noi !
Te rugam NU NE UITA
Avem si noi sufletele
Te rog, ai grija de ele !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini