joi, 23 iulie 2009

APEL ADOPTIE PISICUTE COLORATE

Am primit acest mail in data de 14 iulie, persoana contact Biba bijoux - andreea.vaduva@yahoo.com; "Am o rugaminte, stii pe cineva care isi doreste sa adopte 1-2 pui de pisica? Ma chinui de ceva timp sa gasesc stapani pentru doua pisicute si chiar nu am gasit. Au 3 luni si le am de la o zi, sunt crescute in casa, educate la litiera, cu vaccinurile la zi, deparazitate si bineinteles sunt foarte iubitoare si jucause"
Daca aveti pofta de un nou sug=fletel care sa bantuie prin casa o puteti contacta pe Adina la catwoman55air@yahoo.com.
PS: din numele pozelor am descoperit ca cea neagra e Chloe si cea tigrata Daisy ;)) ce nume frumoase.Pe pisoii pritenului meu ii cheama: Farfurica, Degetica, Bismark si tot asa. E o diferenta, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini