miercuri, 27 mai 2009

despre hipertiroidism felin

Am o pisicuta in varsta de 12 ani diagnosticata cu hipertiroidism in urma unor analize. La PetExpo am intalnit-o pe dna Andreia Amzuta, Product Manager la NGI/DVM - vetlab - novagroup, care mi-a vorbit despre posibilitatea de a-i face analize prin intermediul clinicii Innovet - dr. conf. univ. Andronie - pisicutei la domiciliu, contra cost, desigur; ba chiar am vazut un afis mare despre diagnosticarea hipertiroidismului si am primit o carticica, spunandu-mi ca exista kituri pentru analize privind suferinte speciale/noutati in tara noastra la domiciliu, ca se pot face radiografii ... Pisicuta mea este rasa comuna - europeada (de la o colega,dintr-o curte, dar a trait la bloc), castrata, a fost obeza ( 8 kg), nu are alte suferinte in prezent, dar a mai avut probleme respiratorii si cu articulatiile - cauzate probabil de obezitate si ceva probleme urinare, i s-au facut analize de sange in urma carora a fost exclus diabetul. Analizele au fost efectuate la Facultatea de medicina veterinara - asist.dr.Mihai Cornila si la Laboratorul Medical Veterinar Sandra SRL din Str. Carol Davila nr.50, sect.5, Bucuresti, in luna septembrie 2008. A urmat tratament homeopat cu Lycopus - granule , timp de cateva luni, din pacate, fara rezultate; in prezent urmand tratament cu Tyrozol si ulei de peste ULTRA-EFA. Acum are in jur de 4 kg.Pisicuta se streseaza usor, n-a mai iesit din casa, deci toate analizele se efectueaza la domiciliu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini